zoeken
sluiten
menu
Kennis
Thema's
CKV
Corona
Cultureel Vermogen
Cultuureducatie met Kwaliteit
Curriculumontwikkeling
Inclusie en diversiteit
Lobbyondersteuning
Programma Cultuurparticipatie
Vakintegratie
Verenigingen
Zorg en welzijn
Werkveld
Cultuur- en erfgoedinstellingen
Cultuurparticipatie
Hoger onderwijs
MBO
Onderzoek
Overheid
Primair onderwijs
Speciaal onderwijs
Voortgezet onderwijs
In gesprek
LKCA experts
Stel een vraag
Netwerken
Cultureel Kapitaal
LKCA-panel
Publicaties
LKCA-publicaties
Cultuurkrant NL
Cultuur+Educatie
Nieuwsbrief LKCA
Informatiebank
Agenda
Over LKCA
Wat doen wij?
Wie zijn wij?
Met wie werken wij?
Werken bij LKCA
Veelgestelde vragen
Contact
LKCA logo
Kennis
Thema's
CKV
Corona
Cultureel Vermogen
Cultuureducatie met Kwaliteit
Curriculumontwikkeling
Inclusie en diversiteit
Lobbyondersteuning
Programma Cultuurparticipatie
Vakintegratie
Verenigingen
Zorg en welzijn
Werkveld
Cultuur- en erfgoedinstellingen
Cultuurparticipatie
Hoger onderwijs
MBO
Onderzoek
Overheid
Primair onderwijs
Speciaal onderwijs
Voortgezet onderwijs
In gesprek
LKCA experts
Stel een vraag
Netwerken
Cultureel Kapitaal
LKCA-panel
Publicaties
LKCA-publicaties
Cultuurkrant NL
Cultuur+Educatie
Nieuwsbrief LKCA
Informatiebank
Agenda
Over LKCA
Wat doen wij?
Doel en missie
Publicaties en activiteiten
Diversiteit & Inclusie
Activiteitenplan 2021-2024
Jaarverslag
Wie zijn wij?
Medewerkers
Bestuur
Raad van toezicht
ANBI
Met wie werken wij?
Onze partners
Wat zeggen anderen over ons?
Werken bij LKCA
Zelforganiserende teams
Vacatures
Stages
Veelgestelde vragen
Contact
Pers
bewaard
inloggen
LKCA logo
Zoeken
Thema's
Werkvelden
Cultureel
Kapitaal
debat over cultuureducatie
en cultuurparticipatie
Lees meer
Onderwijs
Cultuuruitingen
Regio's
LKCA Experts
Naam
Specialisme
E-mail
LKCA logo
Filter
Verberg filter
Cultuuruitingen
Onderwijs
Regio's
Trefwoorden
Type content
beeldend
dans
erfgoed
film en foto
muziek
schrijven en lezen
theater en drama
urban arts
havo
hoger onderwijs
mbo
praktijkonderwijs
primair onderwijs
speciaal onderwijs
vmbo
voorschoolse educatie
voortgezet onderwijs
vwo
ckv
creativiteit
cultuur- en erfgoedinstellingen
Cultuureducatie met Kwaliteit
cultuurparticipatie
cultuurverbreding
Curriculum.nu
curriculumontwikkeling
eenzaamheid
fonds
gemeente
gezondheid
inclusie en diversiteit
infrastructuur
internationaal
jongeren
kunst en techniek
kunstencentrum
kwaliteit
leerlijnen
legitimering
lobbyondersteuning
maakonderwijs
mensen met een beperking
musea
non-formeel
ondernemerschap
onderzoek
ouderen
overheidsbeleid
participatieve kunstpraktijk
podiumkunsten
professionalisering
programma cultuurparticipatie
provincie
rijksoverheid
samenleving
samenwerken met onderwijs
samenwerking
scholing
schoolbeleid
subsidie
talentontwikkeling
toegankelijkheid
trends
vakintegratie
verenigingen
verkiezingen
vernieuwing
vluchtelingen
vrijwilligers
Zet Cultuur op de Agenda
zorg en welzijn
zzp
artikel
opinie
Stel filter in
Sorteer op
Meest recent
Meest gelezen
opinie
Cultureel Kapitaal
Siela Ardjosemito-Jethoe
Diversiteit in kunstonderwijs verrijkt het leven van kinderen. Hoe borg je dat in het onderwijs?
opinie
Cultureel Kapitaal
Fianne Konings
Cultuuronderwijs: elke culturele instelling heeft haar eigen expertise. Gebruik die!
opinie
Cultureel Kapitaal
Gert Biesta
Ligt het nou aan mij? Of ontbreekt er iets in het onderwijsbeleid?
Over ons
Op Cultureel Kapitaal publiceren professionals, onderzoekers en beleidsmakers over cultuureducatie en cultuurparticipatie. Dit platform is redactioneel onafhankelijk.
Lees meer
Schrijf ook mee
Wil je je visie en kennis delen met anderen in de sector? Schrijf ook mee.
Lees meer
opinie
Cultureel Kapitaal
Sandra Schouten
Wat kunnen zorgmedewerkers en kunstenaars van elkaar leren?
opinie
Cultureel Kapitaal
Annelies Bartelink
Nee, het gaat niet slecht met het cultuuronderwijs. Er gebeurt veel en de opbrengsten zijn groot
opinie
Cultureel Kapitaal
Ronald Kox
Weer een lockdown. Oproep: investeer juist nu in cultuuronderwijs
opinie
Cultureel Kapitaal
Piet Hagenaars
Hoe doorbreken we de onmacht van cultuuronderwijs? Vijf aanbevelingen
opinie
Cultureel Kapitaal
Organisatieteam Breaking rules
Analyseer die lyrics, onderzoek die beat: de potentie van hiphop-onderzoek
opinie
Cultureel Kapitaal
Albert Barth
Coronastress in en rond het onderwijs: wat gaan we eraan doen?
opinie
Cultureel Kapitaal
Sarina Hoogendam, Semih Solmaz en Annemarie Hogervorst
Vijf adviezen voor burgerschap op het vmbo
opinie
Cultureel Kapitaal
Dian Langenhuijzen
Hoe krijgen we schoolleiders gemotiveerder voor cultuureducatie?
Vorige
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
14
Volgende
>