Overslaan en naar de inhoud gaan
  • menu
    • Kennis
      • Kansengelijkheid
        • LKCAcademie
          • Thema's
            • Amateurkunstondersteuning
            • Cultuureducatie met Kwaliteit
            • Curriculumontwikkeling
            • Diversiteit en inclusie
            • Professionalisering
            • Programma Cultuurparticipatie
            • Zorg en welzijn
          • Veerkracht
            • Werkveld
              • Cultuur- en erfgoedinstellingen
              • Cultuurparticipatie
              • MBO
              • Onderzoek
              • Overheid
              • Primair onderwijs
              • Speciaal onderwijs
              • Voortgezet onderwijs
          • Publicaties
            • Schrijf je in voor de LKCA-nieuwsbrief
            • Kennisdossiers
            • Cultuur+Educatie
            • LKCA-publicaties
            • Cultuurkrant
            • Informatiebank
          • Agenda
            • LKCAcademie
          • In gesprek
            • LKCA experts
            • Stel een vraag
            • Netwerken
            • Landkaart infrastructuur
            • Cultureel Kapitaal
          • Over LKCA
            • Wat doen wij?
            • Wie zijn wij?
            • Met wie werken wij?
            • Werken bij LKCA
            • Veelgestelde vragen
            • Contact
          • artikelen bewaard: 0
          • inloggen
        • LKCA logo
        • Kennis
          • Kansengelijkheid

            • LKCAcademie

              • Thema's

                • Amateurkunstondersteuning
                • Cultuureducatie met Kwaliteit
                • Curriculumontwikkeling
                • Diversiteit en inclusie
                • Professionalisering
                • Programma Cultuurparticipatie
                • Zorg en welzijn
              • Veerkracht

                • Werkveld

                  • Cultuur- en erfgoedinstellingen
                  • Cultuurparticipatie
                  • MBO
                  • Onderzoek
                  • Overheid
                  • Primair onderwijs
                  • Speciaal onderwijs
                  • Voortgezet onderwijs
              • Publicaties
                • Schrijf je in voor de LKCA-nieuwsbrief
                • Kennisdossiers
                • Cultuur+Educatie
                • LKCA-publicaties
                • Cultuurkrant
                • Informatiebank
              • Agenda
                • LKCAcademie
              • In gesprek
                • LKCA experts
                • Stel een vraag
                • Netwerken
                • Landkaart infrastructuur
                • Cultureel Kapitaal
              • Over LKCA
                • Wat doen wij?
                  • Doel en missie
                  • Activiteitenplan 2025-2028
                  • Jaarverslag LKCA
                • Wie zijn wij?
                  • Medewerkers
                  • Bestuur
                  • Raad van toezicht
                  • ANBI
                • Met wie werken wij?
                  • Onze partners
                • Werken bij LKCA
                  • Vacatures
                • Veelgestelde vragen
                • Contact
                  • Pers
              bewaard
              inloggen
              LKCA logo

              Thema's

              Werkvelden

              Cultureel
              Kapitaal

              debat over cultuureducatie
              en cultuurparticipatie

              Lees meer

              Onderwijs

              Cultuuruitingen

              Regio's

              LKCA Experts
              Naam Specialisme E-mail
              LKCA logo
              1. HOME
              2. KENNIS

              theater en drama

              over theater en drama

              publicatie
              LKCA-publicatie
              Diversiteit en inclusie
              Agenda inclusieve podiumkunsten
              artikel
              Cultureel Kapitaal
              Jantine van der Meijden
              Rekening houden met geloof bij schoolvoorstellingen: censuur of inclusief denken?
              opinie
              Cultureel Kapitaal
              Cock Dieleman
              Leren doe je met je hoofd? Nee. Leren doe je met je hele lichaam, weten jeugdtheatergezelschappen
              opinie
              Cultureel Kapitaal
              Eva Wortmann
              Als ik Joop van den Ende was… zou ik theaterles stimuleren
              artikel
              Cultureel Kapitaal
              Dirk Bruinsma
              Weg met het rode pluche! Met een locatievoorstelling bereik je nieuw publiek
              publicatie
              LKCA-publicatie
              Cultuur- en erfgoedinstellingen
              Podiumkunsten in de cultureel-maatschappelijke infrastructuur
              publicatie
              Cultuur- en erfgoedinstellingen
              TheaterJONG
              publicatie
              Cultuur- en erfgoedinstellingen
              Theaterbeoefenaars in Nederland gemeten
              opinie
              Cultureel Kapitaal
              Frank van der Hulst
              De kunst verdwijnt uit de cultuureducatie en dat is de dood in de pot
              opinie
              Cultureel Kapitaal
              Gijs Scholten van Aschat
              Ontwikkel de verbeelding, bevorder empathie
              publicatie
              Cultuurparticipatie
              Sterk in verbinding
              opinie
              Cultureel Kapitaal
              Cock Dieleman
              Maak van theatereducatie een volwaardig en uitdagend onderdeel in het curriculum
              Vorige< 1 2 3 4 Volgende>
              LKCA logo
              Landelijk Kenniscentrum Cultuureducatie en Amateurkunst

              Bezoekadres

              Lange Viestraat 365
              3511 BK Utrecht
              030 711 51 00
              info@lkca.nl

              Postadres

              Postbus 452
              3500 AL Utrecht

              • Over LKCA
                • Stel een vraag
                • LKCA-experts
                • Contact
                • Disclaimer
                • Toegankelijkheid

              Volg ons

              • LinkedIn
              • Instagram
              • Privacyverklaring

              Ontvang jij onze nieuwsbrief al?

              • Elke maand het laatste nieuws
              • Kies zelf je thema’s
              Schrijf je in
              Beheer cookie toestemming
              Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
              Functionele cookies Altijd actief
              The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
              Voorkeuren
              De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
              Statistics
              The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
              Marketing
              The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
              Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
              Bekijk voorkeuren
              {title} {title} {title}