Verandering, leren en kennis delen in het landelijk netwerk van penvoerders CmK

Rapportage onderzoek
Gepubliceerd:
Deel dit artikel
Cultuureducatie met Kwaliteit (CmK) is inmiddels ruim acht jaar een begrip. Welke lessen hebben we geleerd? Waar staan we nu? Wat moeten we voortzetten? En wat moet beter? Wij deden onderzoek onder de penvoerders en analyseerden de antwoorden. In dit rapport lees je de opbrengsten met een terugblik op die acht jaar én een richting voor de toekomst.

Evaluerend analyseonderzoek

De penvoerders hebben aan de hand van een vragenlijst verschillende veranderingen en leeropbrengsten gerapporteerd. Deze vragen zijn opgesteld aan de hand van Most significant change methode en Learner Report. De antwoorden geven zicht op de persoonlijke ontwikkeling van de penvoerder en hun organisatie. Na een analyse gaf dit een veelzijdig beeld van de status van Cultuureducatie met Kwaliteit op dit moment.

Niet de harde resultaten, maar de leeropbrengsten stonden centraal in het onderzoek. Welke belangrijke veranderingen hebben er plaatsgevonden? Wat hebben de penvoerders over zichzelf, de organisatie en het veld geleerd? En hoe wordt er teruggeblikt over de kennisdeling door Cultuureducatie met Kwaliteit?

Samen leren en ontwikkelen

Samen verbinden door Cultuureducatie met Kwaliteit? Het is gelukt! Verschillende partijen werken steeds meer samen en zien daar ook het belang van in. Kennisdeling wordt positief ontvangen en blijft zeker relevant in de toekomst. Wil je kijken hoe Cultuureducatie zich heeft ontwikkeld en blijft ontwikkelen? Lees dan Verandering, leren en kennis delen in het landelijk netwerk van penvoerders CmK.

Vond je dit artikel interessant?

Gemiddelde 5 / 5. totaal 1

Reageer (je reactie verschijnt na goedkeuring, vanwege spam)

Reacties (0)
Praat verder over dit onderwerp met deze expert(s):
Vera Meewis
Vera Meewis
Functie: Specialist Onderzoek
Expertise: Cultuureducatie met Kwaliteit,onderzoek
verameewis@lkca.nl
030 - 711 51 68
Bekijk alle experts
Gepubliceerd:
Deel dit artikel