Wegwijzer marketing en pr

Congresdag Bombarie, 23 juni 2016

11.00 - 12.15 uur
2. De fijne kneepjes van PR en publiciteit

Het succes van een project hangt af van verschillende factoren. Een van deze factoren is een sterk communicatieplan. Hierin staat wie, wat, waarom, wanneer, waar en hoe je deelnemers, media, gemeente enthousiast maakt voor je project of organisatie. Deze belangrijke 5 W’s en H gaan we uitwerken zodat je ze direct in de praktijk kunt brengen. Workshop door Nancy Scheeve (Fonds voor Cultuurparticipatie) en Angela van Dijk (LKCA).

11.00 - 12.30 uur
5. Hoe word jij een sterk merk?

Wat kom je tegen als je gaat ondernemen? Hoe zorg je als maker en docent dat jij staat voor een sterk merk? Hoe onderscheid je je met authenticiteit en eigen kracht? Hoe zorg je voor tevreden klanten? Volg de workshop door Marjolein de Boer (Academie voor Cultuurmanagement). 

11.30 - 14.00 uur 
Vrije inloop: dialoogtafel – Alles in de etalage? Onderwijsmarketing voor cultuuraanbieders

De bureaus van veel cultuurcoördinatoren bezwijken onder het gewicht van culturele flyers, folders, posters en programmaboekjes. Hoe val je met jouw cultuuraanbod op in die overvloed van communicatiemiddelen, en wat is voor jou de beste manier van onderwijsmarketing? Ga in gesprek met Vibeke Roeper en Hanna van der Veen (Plein C).

14.45 - 15.30 uur
Keynote Niels Aalberts

Niels Aalberts is als online marketeer al zo’n 20 jaar werkzaam in de muziekindustrie. Hij hielp de Nederlandse muzikant Kyteman aan een grootse doorbraak. Zijn ervaringen beschreef hij in zijn boek Doorbraak! Zero Marketing Budget marketing op internet. Tijdens deze keynote deelt hij zijn inzichten met het publiek.

Bestel je ticket op de website van Festival Bombarie